menu
close_24px

Swipe rechts met Threads en kijk porno op X

 

Facebook wil meer jongeren en Meta breidt de 'Verified' functie uit

Meta heeft opnieuw een aantal leuke updates voor ons in petto. Zo breiden ze de Meta Verified functie uit, waardoor abonnees nu hun DM-verzoeken kunnen beperken. Twijfel je nog of je lid wilt worden? Dan kun je Verified voortaan eens uitproberen.

Daarnaast zetten ze zich in om nepnieuws aan te pakken. En Facebook heeft als doel meer jongeren aan te trekken op hun platform.

Zin op alle details te overlopen? 👈

Swipe links of rechts met Threads

Threads, de concurrent van Twitter en onderdeel van Meta, heeft een nieuwe update. Voortaan personaliseer jij je "For You" feed door te swipen. Deze nieuwe interface maakt het eenvoudiger om je voorkeuren door te geven.

Benieuwd naar meer? Lees dan zeker verder. 

Ads waar je niet omheen kan en nieuwe Instagram-features

Instagram blijft constant werken aan het verbeteren van jouw ervaring. Zo willen ze ons, en vooral jongeren, beschermen tegen spam. Bijkomend introduceren ze een nieuwe update voor Notes en testen ze Trail Reels.

Maar niet alle updates zijn even positief, aangezien Instagram ook werkt aan een functie waar je niet meer voorbij advertenties kunt scrollen.

Ontdek hier hoe alles precies werkt. 

LinkedIn verandert voorvertoningen van links in posts

Heb je het al gezien? LinkedIn heeft onlangs de weergave van links in je berichten veranderd. De afbeeldingen bij voorvertoningen zijn nu een stuk kleiner dan voorheen.

Waarom? 👈

X laat voortaan seksuele content toe

Vanaf nu mag je naaktfoto's en seksuele content delen op X. Je mag dit doen zolang je ze vrijwillig maakt en je posts correct labelt. Het zal je vast niet verbazen dat zo'n verandering best wel voor wat discussie zorgt.

Waarom heeft X hun beleid aangepast?

TikTok past Amerikaans algoritme aan en test DM-streaks

TikTok is bezig met het testen van een nieuwe functie: DM-streaks. Daarnaast kijkt TikTok ook naar de mogelijkheid van een aparte versie van het algoritme om te voldoen aan de Amerikaanse regelgeving.

Wil je hier meer over weten? Lees dan verder.

Snapchat lanceert advertentiecampagne om verbinding te bevorderen

Snapchat lanceert een nieuwe campagne met de focus op het versterken van verbondenheid binnen de app. Onder de naam “Less Likes. More Love” bouwt deze campagne voort op hun vorige promo “Less Social Media. More Snapchat”.

Ontdek hier de reden van deze campagne.

Gamen op YouTube?

Yes, vanaf nu kan iedereen gamen op YouTube? Of je nu betaalt voor een abonnement of niet, het is beschikbaar voor iedereen. En er zijn maar liefst 75 verschillende 'Playables' om uit te spelen. 

Ontdek hier waar je deze nieuwe feature terugvindt.

Share this article on