menu
close_24px

Sociale Media Update: YouTube test advertenties in Shorts

 

 

YouTube Shorts test advertenties in Shorts

Als iets ontstaat, dan hoop je dat het succesvol wordt. Dat dachten ze ook bij Google toen ze hun eigen TikTok-variant lanceerden. En wat blijkt nu? YouTube Shorts zijn wel degelijk populair. Sterker nog, per dag worden er 30 miljard Shorts bekeken. Dat is een sterke stijging tegenover de voorbije maanden. En dat zorgt ervoor dat ze denken aan de nieuwe stap: advertenties.

Wat betekent dat?

Gebruikers kunnen binnenkort meer statistieken zien

Elon Musk zegt veel. Heel veel. Het ene is al serieuzer dan het andere, sommige berichten zijn geloofwaardig en andere weer helemaal niet. Eén van zijn laatste tweets viel ons toch op. Zo wil hij het binnenkort mogelijk maken voor Twitter-gebruikers om te zien hoe vaak hun tweets bekeken worden. 

Verandert er dan iets?

Instagram introduceert Dark Mode op Desktop

We ontdekten het deze week zelf: de Dark Mode op Instagram is nu ook een feit op de desktop en niet langer enkel op smartphone. Een gigantische verandering is het niet. Wel een bevestiging dat hoe langer hoe meer functies vanop de smartphone worden geïntegreerd op de desktop en omgekeerd. Kan jij jouw Instagram-feed ook al omschakelen naar een donkere modus? Laat het ons weten.

Share this article on